RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.12

Det var ingen skön morgonträning idag :( Hade ingen styrka eller nåt kändes det som. Vet inte vad det var men vi tog iaf inte vårat pulver idag..kanske var det som gjorde det? nåt måste man ju skylla på :P hehe

Vi körde iaf det vanliga passet. jag bytte dock ut den liggande benpressen mot sittandes eftersom jag verkligen inte orkade. Dock la jag på mer vikt på utfall och knöböj med stången. Känns faktsikt nu..det brönner lite på utsidan av skinkan längs ner. Ja, jag behöver väl inte ta passet igen va? ni vet ju hur det ser ut nu vid det här laget. Undra när man kommer börja lägga till nån ryskutfall också..gud, hehe dom kommer man ju aldrig orka göra!?

Har funderat lite på när man ska köra nåt konditionspass? Eller ja..löpa över huvudtaget. Hinner ju inte det när man kör morgonpass för då har man tider att passa. Well, vi får ju så mkt vardagsmotion på vägen till gymmet och till jobbet. Men det är egentligen inte motionen jag vill åt med löpningen utan det andra effekterna. Som styrka och sånt.

optinut:en är som sagt så sjukt god..godiiiis. Bra alternativ faktsikt :)
Frukost 06.30: 2 kokta ägg, mosade med smör och en proteinshake...så här ser det ut innan vi mosar dom :P



Efter träning 07.50: Proteinshake
Mellanmål 10.20: grönt te och apelsin.
Lunch 12.30: Päronkyckling, recept längre ner.
Mellanmål 15.30: Optinut-bar och grönt te.
Middag 19.00: 2 tonfisktoast och grönt te.

NU tänker jag ta ett stort glas oboy igen, Jenni tar en skinny bitch.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback