RSS 2.0

Two years back!

Älskar att kolla tillbaka i bloggen och se vad man hade för sig. Jag minns det som igår men kunde inte låta bli. Kikade tillbaka på just den 14/2 både 2010 och 2011.



Förra året tillsammans med Carl. Vi var barnvakter åt söta Angus och åt jätte god sushi och kikade "megamind", som sagt, minns de som om de vore igår, men de e inte så konstigt när det var en väldigt bra tid i mitt liv.



Året innan det var oxå en väldigt bra tid för mig, gjorde dock inget speciellt och det brukade jag inte göra med Daniel heller men som sagt, bara tiden tillsammans var bra til it got bad, men så e de alltid. Hans present på bild, tyckte jag var uppfinningsrik ;)

Tiden går fort och times changes.. vissa till de bättre andra till de sämre. får hoppas att 2012 blir ett superskoj år. Men de blir ju vad man gör det till!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tror absolut ni kommer få ett superskoj år!!!

Kramkramar!

2012-02-14 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback