RSS 2.0

8 hours

GUD vad trött jag är, behöver verkligen 8 timmars sömn för att inte DÖ dagen efter. Hade lite svårt att somna igår, dels för att jag blev sur över att Andreas åkte ut ur paradise hotel och så tänkte jag lite på hur man vart mot killar under året.. haha lite skoj faktiskt. men nu har jag ju min underbara Daniel som jag inte skulle byta bort för nåt i hela världen <3

men idag är det ju FREDAAAG :D som vi bara älskar! Helgen blir nog bra.. jag får mysa med min älskling som jag inte fått träffa på en vecka typ eftersom han jobbar kväll varannan vecka. Imorrn är det ju Highheels party på X&Y här i Borås som www.nelly.com håller i, :) gratis skor till dom 99 första så passa pååå!! Skit snygga skor på ingång kan jag lova, ska nog försöka få ett par själv annars skiter vi i de o går VIP:en ist, :P lika bra om de e för mkt folk som köar för tidigt haha!

updates later, pöss//Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback