RSS 2.0

en morgon och en katt

Good morning! en trött morgon men det är ju trotts allt FREDAG! vi älskar fredagar! Som tur va fick jag upp min älskling lite tidigare idag!

Dagen ser ut så att det blir jobb fram till kl 17,00, eller kanske tom 16,30.. får väl se hur bra de går idag, vill ju få ut så mtk som möjligt innan helgen, efter de blir de att springa hem fort som tusan för en dusch och göra oss fina. Festen börjar kl 19 så det gäller att inte slöa :) sedan blir det party all night long! Ska försöka få med allt som händer på film eller kort, de lär väl hända en del, det brukar de ju göra på personalfester :P Sen hem till min älskling och sova som oxå ska ha julfest med jobbet idag, Blir nog skoj!

HAHA, min underbara och lite knasiga tindra.. Idag va hon som vanligt uppmärksamhets sugen och sprang runt och skrek så vi skulle plocka upp henne i famnen, inte nog med det så hade hon ätit upp våra öljäst tabletter som vi äter för hår och naglar! 10 st!! undra hur hon mår efter de? hehe dom låg på matbordet och heltplötsligt va dom bara borta! :D aja det va min morgon, uppdaterar under dagen! //Jenni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback