RSS 2.0

make your booty pop!

Det är roligt och kanske bra för dom som inte har en fin rumpa, men samtidigt lite pinsamt! Tänk om du skulle ha på dig booty pop panties och gå hem med en kille efter en runda på stan, vad säger man då? "vänta jag ska fräscha till mig" och byter om till vanliga trosor på toaletten? och killen, som gillade din rumpa tack vare dom blir besviken när han tar på den utan? haha det är ganska kul, :) jag skulle aldrig haft på mig sånna, för det första så behöver jag dom inte, men för de andra så är det falsk marknadsföring för sin kropp :P Men jag gillar endå att alternativet finns, man ska se till allas behov! :)  //Jenni




www.bootypoppanties.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback