RSS 2.0

minnet

Nu har jag bäddat ner mig i soffan efter hård träning och bastu. Tindra (våran katt) vill äta lite tillsammans med mig, självklart vill hon det eftersom jag äter tonfisk och fetaost, perfekt efter träningen ;) gott me!




Minnet är inte bra ibland asså! lånade ut hemnycklarna till Stefan på lunchen och självklart glömmde jag att ta tillbaka dom. Han erbjöd sig dock att åka tillbaka och lämna dom när han märkte att han forfarande hade dom, men jag sa att jag inte behövde dom mer idag, och det gjorde jag ju inte iofs, men sen glömde jag även att ta dom från Jenni, så när jag typ va hemma så kom jag på det och fick gå ner till stan igen. Inte för att det är långt men ÄNDÅ!
jaja, nu börjar paradise! skriver lite efter det ;)
ha det gött så länge! byye!//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback