RSS 2.0

vad gör man inte..?

ja, vad gör man inte för att vara fin?.. lr känna sig fin och må bra?? tror många gör väääldigt mkt!
och det finns såååå mycket man KAN göra! det vet alla.. :)

själv gör jag nog inte så mycket..? jag tränar några gånger i veckan, äter nyttigt med vissa undantag ibland..typ som helger..solar ibland me. sminkar mig, haha. jag köper fina kläder rätt ofta..men vem gör inte det? :P
ja, thats it..typ.

kom precis hem från gymmet, efter ett hårt bodypump pass och lite bastu, sååå skönt :D
gick fan upp kvart i 9 för det :P när man kunde ha legat kvar i sängen huur länge som helst.
ska la göra lite nytta här hemma kanske?


på väg hem från gymmet, så gött väder ute! kallt dock.
hoppas det håller i sig hela vintern så att det inte regnar bort nu :(

skrivs senare//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback