RSS 2.0

we lajki

En bra dag! jobbet gick som det skulle.. även om VISSA klagar på mitt humör. tycker inte att jag varit grinig alls :P men shoppingen gick ännu bättre! :D det blev en ännu bättre shoppingdag än igår..! på nelly.com då.. woopwoop!
har tyvärr inga bilder på de vi köpte, så uppdaterar imorrn! ;)

jag o sis kom ju på en så strålande idé när de gäller mina.. lr a, våra fotningar. ska börja se till att vi får "nellypengar"
för dom.. OJOJ vad vi kan shoppa vaaaarje månad ;D så fina saker på nelly ju! LOVES IT!

här är en goo låt ;) we lajki!
http://www.youtube.com/watch?v=KfT-hM2nqio&feature=PlayList&p=EB5436B1FF5531DA&playnext=1&playnext_from=PL&index=12

skrivs!//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback