RSS 2.0

Att rädda liv!?

Hehe, det var ju lite kul att höra att Lil Wayne typ ska rädda livet på folk i samma fängelse som han, han sitter typ och snackar med dom om varför dom inte borde ta sina liv..!? hur sjukt är inte det då? det är hans "uppgift/jobb" typ.



Då kan lika gärna JAG bli det, haha ni kanske behöver någon att prata med?? jag ställer upp!..gick ju ändå psykologi A och B på gymnasiet, and i liked it!

Me and sis va iaf ute på powerwalk innan vilket va as gött! mer sånt ska det bli.. sedan fick tindra sin andra vaxinering och nu e hon heelt galen, asså att hon itne kan låta mig vara i fred :P

Va uppe hos grannen nyss och läxade upp honom igen angående oljud! nån kanske vill rädda hans liv?! haha :P don't mess with Anne :P



xoxo!

Kommentarer
Postat av: Msbluejeans - lite om allt (o)möjligt

Asså, visst en bra grej att göra. Men jag har svårt att ta honom på allvar. Han ser ju så överdriven ut...

2010-04-14 @ 10:27:53
URL: http://msbluejeans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback