RSS 2.0

Dagens..

Det var lika skönt att vakna upp till det undebara vädret som igår :D thank god att det är sol idag igen! finns ju inget bättre!!

Har precis satt mig med frukost för att planera dagen lite.. och frukosten består inte av toast idag, utan det är äggmacka och grönt te ;)

Idag ska vi iaf få fixat en hel del saker, lika bra och göra det idag när man är ledig än att frösöka hinna/orka med sånt på vardagarna. detta har vi tjatat om rätt länge nu, för "vårstäning" behövs!..av allt egentligen, men idag blir det ju garderoben :P



Så idag ska jag/VI:
- Städa/tömma den lilla garderoben
(det gör jag själv, finns bara träningkläder och pary-shit i den)

- Ta ner kläder från vinden.
(måste se vad vi har som ska spara o läggas in i garderoben igen)

- Städa/tömma den stora garderoben.

- Ta upp kläder till vinden. (från den stora garderoben)

- Städa upp efter oss & Laga mat.

- Ta en powerwalk i det sköna vädret (hoppas inte alla är för bakis idag!?)

Senare ikväll ska vi laga en god middag här hemma, det var länge sen nu faktiskt! en såndär lyxvariant ;) och efter det ska jag(anne) ha en såndär "ta hand om mig kväll" kan verka som att det blir en stressig dag, men NEJ den kommer att bli helt underbar :D

Så detta är en del av dagens innehåll i bloggen + även något rent modeinslag såklart :) det får ni ju inte missa :P

LATER babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback