RSS 2.0

Duktiga dottern'

Vad gör man inte för att andra ska kunna ha det lite skoj på påskafton?? Jo jag håller mig nykter och låter mor och platspappa ha det skoj hos moster :) det händer ju inte så ofta, men man ställer ju faktiskt upp när man kan. Kände iofs inte att jag ville ut idag ändå så vad gör det mig? då kan dom lika gärna få ha sitt lilla roliga :) Det verkade iaf som att dom hade det mysigt när jag kom för att hämta dom :P hehe, det blev en liten biltur men kom iaf hem till slut.



Nu ska jag bara mysa ner mig en stund med Tindra i soffan, hon skriker efter uppmärksamhet :P sen stänger jag in mig i rummet för skönhetsömn, ska göra väldigt mycket vettigt imorrn ska ni se! så att sova bort hela dagen är inget att snacka om :P

För er som är ute o festar idag, PARTY on! sätt på denna låten på högsta volym :D loves it!

byyye!!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback