RSS 2.0

Grönt är skönt!

Jamen visst är det det?? snygg färg om inget annat :) en fin ögonfärg me!, så säger jag inte nu för att jag själv har gröna ögon :P hehe ne.. för våra ögon blir mer blåa mot sommaren konsigt nog.. på vintern är dom gröna, väldigt gröna ibland men sen, så blir dom mer blåa med lite gula toner i. Mammi och pappi har ju blåa ögon så det kan ju förklara en del. Men kul att dom ändrar färg iaf, vanligt? hmm..? här ser man dom gröna ögonen, och även dom gröna naglarna jag målade igår :)


Hade vela testa dom gröna linserna som är på bilden, för att få ännu mer gröna ögon, det är så snyggt på brunhåriga.. blåa ögon me! love it, sen tycker jag att det är riktigt snyggt med bruna ögon på blonda människor!, har själv bruna linser (dom på bilden), hade alltid på oss det när vi festade förr, men nu har vi inte använt dom på jättelänge, hoppas inte dom blivit förstörda bara, man ska ju inte ha dom mer än en månad, hehe kanske dags för nya :P



Brukar köpa dom på www.fargadelinser.se Det har funnits på www.nelly.com me men dom tog slut, det ska komma in nya är det sagt! lätt att jag köper det där isf :)

Yeye, ska testa dom imorrn och se, ska göra oss finfina inför middagen hos moster :D kanske till och med blir bruna naglar för att matcha ögonen och den snygga outfiten som ska på ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia!!

Vad heter färgen på dem bruna??

Ser dock mörka ut, jag e ljusare än er..

Men väldigt stark fun färg!!

2010-04-05 @ 20:09:10
Postat av: Anonym

Vad heter färgerna ?? Kollade på sidan men fann

dem inte?? :(

2010-04-06 @ 19:18:43
Postat av: Linn

Det finns färgade linser hos lenson.com också. De har gratis frakt just nu

2011-01-31 @ 11:34:31
URL: http://www.lenson.com/se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback