RSS 2.0

Men va!?

Folk är allt lite roliga på fyllan, haha! det var en kille som "gav" mig sitt mobilnummer utan att jag äns fattade det..? hur nu det gick till.. haha! nemen jag fick en drink bara sådär och samtidigt gav han ett kvitto med nr:et på, den slängdes lika fort som den kom. SEN kom han fram igen efter typ 20 min och sa: aha, men varför har du inte rignt?? Jag stirrade bara och sa: men va??! vad snackar du om? Ja, han hade ju förväntat sig att jag skulle ringa typ direkt..?? HALLÅ? vi e ju fan på samma krog fortfarande, vad hade han försväntat sig? jag hade aldrig ringt ändå, hahahah GUD!

Var bara tvungen att dela med mig av folk "dummerier" skrattar så fort jag tänker på det :P

Lovely sunday, men snart är den slut :( Ligger i soffan och chillar med Tess. Kollar på "UPP" verkar vara lite gullig sådär :)



Hoppas ni har haft en lika bra söndag som jag :)
xoxo//A

Kommentarer
Postat av: Maki

Sen kan man tillägga att du stod och prata med en kille (mig) både när han kom fram med drinken och några minuter senare numret :) Bra försök, haha!

2010-04-12 @ 00:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback