RSS 2.0

Multi-tasking

Tur att man är pigg efter långa nätter och lite sömn :P har "multi-taskat" här hemma sen jag vaknade, med det menas att jag ahr städat till lite och även lagat mat :P haha! känner mig så duktig!

Det blev ungsbakad lax med broccoli och även lasagne, gud vad länge sen det var man åt lasagne, det var nog när vi bodde hemma vi åt det sist, så nu gjorde jag ett gott försök och jag lyckades nog, självklart äter vi inte lasagne utan ostsås, reseptet fick jag av platspappan :) ska bli nice.

Nu ska jag ut och powerwalka med Tessi, tänker ju inte gå misste om det underbara vädret!
så sitter ni och läser detta just nu, UT MED ER! :P



Söndagar är dom dagarna som oftatst är sminklösa som ni kan se(kan faktiskt bjuda på en sån bild) :P det är snällt mot huden att ha sånna dagar! så på med brillorna bara and out we go!

Bye bye!/A

Kommentarer
Postat av: Smaragdalena

Ni behöver ju inget smink... Ni är lika söta utan! :)

2010-04-11 @ 17:56:25
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, recept på lasagnen kanske? :D

2010-04-13 @ 16:46:43
URL: http://ssbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback