RSS 2.0

Skjut mig!

Det va en man som blev skjuten 06,30 här i Borås på ett område som heter Göta idag! När vi skulle till jobbet så va området vi går igenom till jobbet totalt avspärrat så vi fick gå en jävla lång omväg istället och kom 10 minuter för sent, vilket inte är en big deal iofs. Det var 10-tal polisbilar och poliser med hundar som antagligen letade efter vapen, som tur va så dog inte personen som blev skjuten. Ganska läskigt endå, man kan ju bli skjuten eller attackerad när som helt verkar det som.



Bron vi brukar gå över som idag va asvpärrad, man ser det kanske inte så tydligt men där står dom o blockerar vår väg :P



polisbilarna står uppradade längst med vägen på andra sidan järnvägen.

Idag orkar jag (jenni) INGENTING, och det känns som om jag ska slockna när som helst! Som tur är finns det inte så mycket om göra på jobbet än iaf, kommer väl lite modellbilder senare. Ska INTE träna idag iaf.. behöver vila och återhämta mig.. tränar ju som en galning nu känns de som men vad gör man inte för beachbodyn. skrivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback