RSS 2.0

Spontan besvikelse!

Gordmorgon babes! Måste faktiskt säga att detta är första dagen på länge man vaknar lite besviken.. men det visste man ju att man skulle göra, eftersom vädret suger! Blåser typ storm..tar väl inte lång tid innan det börjar ösregna me??



sitter just nu med min frukost, och dom små räkningarna för månaden som har börjat trilla in i brevlådan, blir nog en del eftersom det var helt tomt förra månaden, hehe

Kanske får ta en spontanshoping runda på stan?? det piggar ju alltid upp! men den rundan gör jag BARA om det inte börjar regna, för annars gosar jag fan ner mig i soffan och smågråter eller nåt! hehe



men först mina vänner! kanske man ska få bort den stora diskhögen?? eller ska man kanske låta den stå ett tag til?..naae usch!

Later!!//A


Kommentarer
Postat av: Martina

Om det börjar regna kan du ju alltid mysa ner dig i soffan med en bra fim/bok eller tidning! Kan ju vara riktigt trevlig lördagsgöra det med! Här står det lite skolarbeten på schemat före jag kan belöna mig med att mysa ner mig i soffan med en ny träningstidning! Bäst att börja jobba :) Trevlig helg!

2010-04-17 @ 12:30:37
URL: http://attdansa.blogg.se/
Postat av: Frida

helgrym header!

2010-04-17 @ 13:17:42
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback