RSS 2.0

Vad ska vi göra!?

Men allvarligt!? hur kan dom göra så här mot oss??? blir ju galen! hur ska man kunna packa för 2 veckor till USA när man BARA får ha en resväska som väger 23kg???? Förra året vi var där fick vi ha med oss 2st som vägde typ 30kg, inte för att vi hade det men ändå..man vill ju shoppa en del där borta. Hur ska vi kunna göra det nuuu? Det har typ ändrats sen den 1:a April i år eller nåt! Läste det innan när man kollade igenom biljetterna och all annan info om flyget. Och BARA för att man inte reser förstaklass eller buissness så ska man inte få ha med sig lika mycket som dom andra!



Får helt enkelt bara packa det nödvändigaste..typ ett par av verje grej? nej guud! hur ska detta gå??? måste packa "smart" Äh! får ta det problemet den dagen vi ska packa! Vilket blir nästa tisdag eftersom vi lyfter om en vecka! ;D

Kommentarer
Postat av: Krystal

Det jag brukar göra när jag åker bort är att jag handlar ALLT där - dvs jag tar med mig endast sådant som är superviktigt. Då har man verkligen en anledning till att shoppa loss!

2010-04-29 @ 03:01:45
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback