RSS 2.0

Zac Efron spelar JW i snabba cash!

Det blir en amerikansk remake av ”Snabba cash”. Och även huvudrollen har fått grönt ljus. Zac Efron kommer att spela JW i den nya versionen. Okej ingen färsk nyhet direkt eftersom de kom ut för någon dag sedan, men för er som inte vet det än är det ju bra att ta upp :)




Jaha vad säger man om detta? Vi vet inte riktigt vad vi tycker än, det återstår och se när filmen kommer eftersom man alltid sett Zac som den lilla collagekillen i high school musical!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer också alltid tänka på high school musical när jag ser Zac och jag har verkligen svårt att se framför mig att han skulle passa som rollen som JW. Killen som spelar rollen som han i Snabba Cash är verkligen en bra typ, men man kanske kan få Zac att se ut så med och spela så också, vi får väll se ;)

2010-04-21 @ 22:46:36
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback