RSS 2.0

Dags att förminska dom!

- Mina bröst förstör mig. Jag har riktigt ångest över dem, säger Heidi Montage till Life & style.



Reality-stjärnan gjorde ingen hemlighet av att bland annat brösten var en present till maken Spencer Pratt. Men sedan paret separerat har Heidi enligt insiders börjat ångra vad hon gjort med sitt utseende.

Heidi sägs nu vara på väg att förminska brösten till D eller DD-kupa. Men till skillnad från tidigare rykten om att exmaken som varit den som drivit på operationerna säger hon nu att han ska ha ”bett henne om att inte göra det” och tror att det var just ingreppen som förstört deras äktenskap.

Vi måste bara säga att hon får skylla sig själv som gör typ 10 ingrepp på en gång och sedan ångrar allt, det va ju ganska väntat.. alltså, vem går och opererar sig för någon annans skull? Ska man göra något så ska man göra det för att man själv vill och inte för att ens pojkvän vill det!! Skulle lämnat Daniel direkt om han bad mig (jenni) ändra på något, men det vill han inte som tur är även fast kaske jag vill göra lite saker ;)

Nu säger hon ju att det inte var han som ville det, lite dubbelmoral av henne tycker vi eftersom hon sagt att det var han som ville det tidigare, undra vad man ska tro nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback