RSS 2.0

Dolt nummer!

Jag blir så trött på folk som ringer med dolt nr! Hur svårt ska de vara att visa vem det är som ringer!? Gillar inte alls det.. varför ska man vara så hemlig? Brukar för det mesta aldrig svara när det ringer från privat nr, ganska dåligt med tanke på att polis och ambulans osv har privat nr men jag tror inte dom ringer mig varje helg. :) När jag vet att syrran och Daniel är i tryggt förvar brukar jag inte bry mig. Vill dom mig nåt kan dom visa vem de e som ringer först. Om det ringer ett dolt nr ikväll eller natt IGEN ska jag svara för att se vem det är som alltid vill mig nåt på nätterna när festandet är igång :P kanske ett gammalt ragg, vafan vet jag? men jag vill inte prata med gamla ragg när Daniel är i närheten. sorryyyy! Irriterande iaf, visa mig ditt nr!/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback