RSS 2.0

Det känns redan bättre!

Det kanske bara är jag som inbillar mig eller så är det verkligen så att huden redan har börjat bli bättre med Clean Start. Nu ska jag inte säga för mycket för vi började precis använda dom men hakan (som jag klagat på innan) ser mycket bättre ut redan efter två dagar! Det kanske är nattkrämen som arbetar på djupet och tränger ner i orenheterna som den säger att den ska göra :P Aja vi får se, ville iaf bara skriva att jag blev lite chockad när hakan såg så mycket bättre ut idag när jag vakna. Kan ju vara att vi inte druckit nån alkohol förra helgen men man kan ju hoppas på att det är lite av varje! ;) Ska inte ha en enda pormask kvar så som den var innan innan jag är nöjd med huden!//J


Kommentarer
Postat av: S

Använder ni alla dessa eller bara vissa? Vilka isf?

2010-08-30 @ 18:24:39
Postat av: Anne & Jenni

Använder "wash of", "all over clear", "bedtime for breakouts" och "welcome matte spf15" :) basic grejerna, men vi köpte även "brighten up spf15" som är en ansiktskräm som har lite färg i sig, :) fin att ha om man vill se neutral ut

2010-08-30 @ 18:53:21
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback