RSS 2.0

Hiss & Diss!

Det blir en hel del filmtittande när man är ledig konstigt nog..så menar jag inte filmer som kommer på tv, för det kan man kolla på varje dag, utan nu snackar jag om filmer som laddas ner eller som man kollar på bio :P



Idag vill jag HISSA en film som jag såg för nån dag sen. Filmen "A-Team". En bra actionfylld film..det hände mkt hela tiden och den var även rolig på sina ställen! Hade mina förväntningar innan jag såg den, dom var bra..blev lite chockad över hur den egentligen var men jag blev INTE besviken iaf! Gillar ni action som vi gör så är det en film värd att se enligt mig iaf!

Dagens DISS blir att våran vän Tess har flyttat..och det tog mig 20 minuter att powerwalka från gymmet hit! OMG! och jag går faktiskt inte som en snigel ska ni veta! hehe innan när man skulle till henne tog det mindre än 10 minuter. Så detta är INTE kul..man går ju inte till henne frivilligt länge :( så synd.



Yeye, ska iväg snart för mer film..vad det blir vet jag inte än, det återstår att se ;) Jenni är hos Danne as usual..

Later!
XoXo//A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback