RSS 2.0

I made it...a mojito!

yoyo allihopa, ni ska veta hur stark jag varit ikväll..man har blivit lockad med mkt! Folk har velat bjuda hit och dit, men som sagt..Viljestyrka har man till 1000. Inget kan få mig att bryta det jag påbörjat nu. Har fått i mig 2 underbart goda ALKOHOLFRIA Mojitos :D sen blev det några glas vatten me, för det är ju lite socker i dom..och socker är ju lite ajjabajja just nu :P
Anyway..tänkte bara skryta lite ;P och även säga att kvällen har varit vääldigt trevlig, har träffat massa trevligt folk som man inte träffat på länge.

nu ska jag faktiskt titta på "prins of persia"..halva iaf, tills jag somnar. Så godnatt allihopa och hoppas att ni faktistk har haft en lika trevlig kväll som jag :)
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback