RSS 2.0

It's time..

Det va första gången på länge jag vaknade så här tidigt på en söndag.. vaknade för ca 30 min sen och är ganska pigg trots att vi la oss halv 3. SKÖÖNT. Daniel klagade på mig igår eftersom jag sov till 12,30, hehe Jag bara sover o sover o sover. Kanske inte så skoj att sova bort en hel dag så igår sa han att vi skulle upp tidigt så man hinner göra saker utan att stressa. Men kolla vem som sover nu :P ska gå upp till övervåningen och hoppa i sängen tills han vaknar tänkte jag. Måste städa efter oss lite oxå, morsan kommer hem idag! Sedan måste jag hinna till knalleland för att köpa den där snygga jacka från H&M ;) It's time to get things done.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback