RSS 2.0

Jag klarar mig jätte bra!

Som ni kanske minns skulle jag sluta med att knäcka min leder som jag gjort i typ 100 år nu, alltid slutat o sedan börjat igen.. så jävla onödigt! Ville iaf bara skriva att jag är ganska stolt över mig själv som klarar mig så bra! Har inte kncäk mina nacke, rygg eller fingrar sedan måndag förra veckan, så det blir ju snart 2 veckor! Känns jätte bra! Fingrarna värker ibland men det e bara att hålla ut tills det går över, sedan är jag friiii för alltid :D hehe Det är verkligen jobbigt att sluta, men de vet ju alla som fortf håller på me sånna dumheter, fyfan va gött de ska bli och jag ska INTE börja igen! så de så! :D



Min älskling stack precis för att träna och sedan jobba och nu sitter jag bara framför datorn och funderar på vad jag ska käka till frukost.. Nåt gott ska de blir iaf, ingen jävla gröt här inte förrän nästa vecka då jobbet börjar igen :P Funderar på en ganska tidigt träning idag me så man har det gjort. Skrivs//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback