RSS 2.0

Jag lägger undan den tills imorrn!

Medans Anne var i Gbg och gjort sin andra behandling, vilket hon kommer berätta om senare så har jag varit o checka lite grejer på stan. Först och främst skulle jag hitta träningsskor men hittade inga som föll mig i smaken. Måste nog ha lite mer tid på mig.. hittar jag inga beställer jag ett par på nätet som jag tyckte verkade helt ok.



Hittade en mysig kollegetröja med skinndetaljer från gina, en armygrön tunika från H&M och en transparent längre tröja från Lindex. Riktigt snygga grejer men la undan dom tills imorrn eftersom jag måste testa och Anne måste vara med o vilja ha dom lika mycket som jag, annars blir det inget med det. Imorrn lär ju bli en riktig shoppingdag känner jag på mig. Ska inte köpa upp hela shoppingbudgeten men en lite del på nödvändigheter så som ansiktsvård, träningsskor och lite nya kläder :P



Började regna när jag va i stan och självkart glömmer jag mitt paraply hemma, aja hann bara bli lite blöt och ska endå tvätta håret :P Nu ska jag iaf slita mej från 2 ½ män som är så jäkla skoj och diska lite, göra en räksallad och sedan duscha. Ska nog fila naglarna och epilerat benen oxå, blir en riktigt "ta hand om sig själv kväll". Ha de gött!//J


Kommentarer
Postat av: bella

hur många gånger i veckan tränar ni ungefär? :)

2010-08-24 @ 20:38:01
Postat av: Anne & Jenni

"bella" det beror på 3-4 ggr typ, vi försöker att träna så mycket vi hinner men vi överdriver inte, man måste ju vila kroppen oxå :) men när vi tränar så tränar vi hårt!

2010-08-24 @ 20:51:56
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback