RSS 2.0

Mat & Träning 10.08.01

1:a Augusti..redan! Den har ju börjat nyttigt! NOT! hehe Som ni kanske har märkt så var jag (anne) vaken vid 7 i morse och åt min frukost..eller ska jag kalla det "nattmat" som bestog av toast och oboy, hehe sen åt jag faktiskt inget mer förräns vid efter 7 ikväll.. då åt jag 2 toast igen och drack kolsyrat citronvatten. Sen har det bara blivit lite glass, paranötter och jornötstoppar i chocklad..och de kolsyrade vattnet har varit med hela kvällen :) där har ni min onytigga söndag!

Det har inte blivit någon träning för nån av oss..Jenni hade ju kunnat träna eftersom hon inte var ute igår men hon skippade det. Det har bara blivit en promenad till Maxi för oss båda. (vardagsmotion) gick ju inte direkt nån powerwalk..gick mest o bara njöt av vädret.

Eftersom Daniel är en stenåldersmänniska just nu utan internet skickade jenni bilder på hennes söndagsmat nyss :) hehe Hon har fått i sig lite mer än mig idag. MASSA onyttigheter :P



Hon åt kycklingpizza med isbergsallad och kebabsås på till frukost. Nu under kvällen har hon käkat kycklinkebab i pita med sallad, rödlök och kebabsås och till detta har hon druckit loka "päron/krusbär" Godis har hon också fått i sig..jordgubbar i youghurt och lite chips. tränatränaträääna!? imorrn..jovisst! :P



Åh så trött man är, känns nästan att man måste gå och sova nu, men ICKE! har ju semeeesteer :D haha nice!

Hoppas ni har haft en bra söndag, I have!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: aahaah aa :D

2010-08-02 @ 02:58:20
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback