RSS 2.0

Mat & Träning 10.08.10

Teknik teknik TEKNIIIIIK! Glöm inte tekniken, det e det allra viktigaste när man tränar. Det är så tråkigt att se folk som tex tränar på pumpen som gör helt fel. Det är svårt att träna rätt i början vare sig det är på gym eller pass men ta hjälp av folk som kan iaf, det e ingen idé att träna om man tränar helt fel.. man skadar sig bara.

Ett sent mat coh träningsinlägg idag men så e de när man har mkt o göra ;) Vi har iaf träna HÅRT idag igen trots träningsvärk, den ska boooort!

Träning: Bodypump

Frukost: 2 äggmackor med ost och ägg, en kopp grönt te
Lunch: Laxpaj med spenat, rödlök och fetaost.
Efter träning: Proteinshake.

Sedan har vi inte ätit så mkt mer, jag är lite hungrig nu och ska ta en kopp grönt te och två rostade mackor.. måste, annars svälter jag väl under natten :P



Anne har syndat som hon själv säger, :P lite godis är inte så farligt egentligen eftersom vi inte äter det så ofta. Våra favoriter på bilden hon skicka. Jag är såå sugen men affären hann stänga när jag kom på att jag skulle köpa med mig det hem. faasen :P skrivs imorrn//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för proteinshake ni dricker?:)

2010-08-12 @ 14:42:44
Postat av: Anne & Jenni

Vi dricker whey-100 från star nutrition :)

2010-08-12 @ 15:02:47
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback