RSS 2.0

Mat & Träning 10.08.22

Det var näääästan så att jag(anne) tänkte ta mig till gymmet idag igen, men nejnejnej, inte varje dag och jag kände faktiskt att jag ville spendera denna söndagen på andra ;) behöver ju lixom inte överdriva med träning o sånt.

last of the last..OH NO! Nu ligger jag här med min Naturgodisskål och gottar mig!! Det var ett tag sen jag åt det känns det som, vet inte om jag bara glömt av när jag åt det sist? hehe! IIIH hur ska jag klara mig utan CHOKLAD!?!?

Hur som helst blir det iaf sista gottis dagen för oss nu på några veckor, godisförbudet ska gälla LIKA LÄNGE som alkoholförbudet.

Frukost: Anne: Turkisk youghurt med blåbär & svartvinbärs te. Jenni: polarknäkkisar med mjukost & sallad.

Middag: Anne: Pizza tonno med kebabsås på. (blivit beroende av den) drack kolsyrat citronvatten till det. Jenni: kycklingpizza & Zingo



Vet inte riktigt hur det blir med all "helgmat" nu under kommande veckor :P haha får hitta bra alternativ, men det klarar vi nog :)

There you have it!


Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

ja vad ska man säga, den där pizzan såg ju inte allt för fel ut, och nu var hela min kväll förstörd...... ;)

2010-08-22 @ 22:03:06
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback