RSS 2.0

My body!

Jag bara känner och SER hur min kropp tackar mig! Och när jag säger "ser" så menar jag faktiskt det jag skriver..att jag SER det i spegeln! ;) Efter hela 2 avklarade veckor utan alkohol så kan jag lova att kroppen är tacksam för detta. Själv mår jag hur bra som helst! Jag har inte varit det minsta trött även om det har blivit 2 väldigt sena kvällar, har ju ändå varit ute både fredag och lördag...för ja, jag orkade faktsikt ta mig ut igår efter mys i soffan ;) hehe det var nästan lika trevligt som i fredags på vimmel. Alltid trevligt o träffa folket.



Så vad var det vi skrev för ett tag sen då? "Den nyktra trenden" Det är väl det som gäller nu lr!? ;P hehe

Har för övrigt haft en trevlig söndag, skulle ju kollat på "prince of persia" i fredags men den fixades ikväll istället..I liked it! my kind of film om man säger så :)

Ännu en vecka har passerat och snart börjar nästa. Lite mer spännande saker som kommer att ske, och sen finns det ju íngen anledning till att inte se fram emot nya dagar..? hehe finns inga problem nånstans känns det som nu för tiden. Skönt det iaf!

Hoppas att ni haft en kanonbra söndag!
XoXo//A


Kommentarer
Postat av: Martina

Kul att folk visar offentligt att man kan ha kul utan alkohol! Bra förebild för unga tjejer också då ni äter hälsosamt, tränar och har paus på festandet :)

Själv dricker jag inte alkohol så ofta (mera, har kommit över den där fest perioden) och tycker det är skönt att vakna en söndag och inte känna sig lite dagen efter.. Dessutom har jag många gånger funderat på varför man envisas med att förgifta sin kropp med socker och alkohol då den inte tycker om det.. Skulle vara kul att testa sluta helt, och det tror jag bestämt jag ska göra (åtminstone vad gäller sockret, ett vinglas ibland är ändå helt okej)

2010-08-30 @ 07:57:46
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback