RSS 2.0

Vi drar!

Solen skiner för fullt här i Borås och det e ju as gött. Tråkigt att man inte ska ut o mingla en dag som denna men det blir mycket fest till helgen så vi får stå över idag! Anne ska till en vän o stanna där över natten och jag ska vänta på Daniel som kommer hem till mig efter sitt kvällspass. Men först tänkte vi hälsa på våran vän Anki som flyttat hit från olso och fått någorlunda ordning på sin lägenhet, ska bli skoj o se hur det ser ut. Inte alls lång från stan och oss som tur e! :D


Fick på oss två av dom nyinköpta plaggen oxå! :D skrivs senare!

Kommentarer
Postat av: Marielle

okej ^^, nä den är inte bra tycker jag :P okej haha!



Ja det ska jag =D Men jag har mått fruktansvärt illa sen igår och jag hoppas att det inte är tabletterna =/

2010-08-10 @ 20:07:25
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback