RSS 2.0

What to do!?

Thank GOD att man inte har någon annan ångest än beslutsångest just nu..men den är jäkligt jobbig den me faktiskt! Har haft det hela dagen, vet inte om jag ska mysa här hemma eller om jag ska ut ikväll igen!?



Har precis käkat en riktigt god middag här hemma, i min ensamhet dock..eftersom Jenni och Danne är ute hos morsan ikväll igen. Men det gör inget, för som jag har skrivit innan så har jag INGA som helst problem att vara ensam, älskar faktistk att vara det ibland för då slipper man bry sig om någon annan för tillfället :P hehe sen har jag ju ALLTID min älskling Tindra & Tia och just nu är båda på myshumör :)

Back to the problem..mitt problem är ju nu då om jag ska fortsätta mitt mysande här hemma ELLER om jag ska ta mig till stan sen senare? tar ju bara 3 minuter så det är inget som skulle stoppa mig :P haha har blivit medbjuden på fest så jag köpte faktiskt lite alkoholfritt på systemet idag, men tror dock att OM jag drar ut så blir det krogen direkt BARA för att hälsa på favoritstället "Vimmel" och säga hej till alla bebes där ;)



WHAT TO DO!?!? Äh, får ta det som det kommer, ska iaf fortsätta mysandet här nu med lite gottit och film, bröllopsfotografen börjar ju nu :) har iofs sett den..men whatever, den är trevlig iaf.

Later babes!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Anki

spinkig du ser ut!

2010-08-28 @ 21:48:50
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Postat av: Sofie

undrar lite om ert hår.är det extensions i?

jag fundera på att förlänga mitt hår. för det blir aldrig så långt.:(Men vet inte om det är obekvämt med sådant hår med pluppar i hårbotten??



2010-08-29 @ 09:56:42
Postat av: anne & jenni

Jaa, anne har ju exstensions i sitt hår, inte så många dock, bara 51 st.. o vi ska lägga i lite färre nästa gång för vi har ganska tunnt hår så de blir lite för tjockt. Jag (Jenni) har inte det.. Det är inte så obekvämt som man tror faktiskt, känns ovant i början men man vänjer sig, do it ;) Jag gör ju annes hårförlängning själv, köpt egna grejer!

2010-08-29 @ 10:01:17
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback