RSS 2.0

2 gamla och 2 nya favoriter!

Har nog visat dom innan men vill visa dom igen och även lägga till två nya parfymer i "favvo-listan" :)



"D&G Light blue" är den absoluta favoriten och kommer nog alltid finnas i doftsamlingen. Så himla fräsch och go och passar till alla tillfällen!

"Make up store less is more" är en väldigt god men sommrig doft som vi köpte i sommras. Ganska stark så man behöver inte mycket :) Doftar typ passionsfrukt och annat gott som jag inte riktigt kan förklara.



Nu till två nya favoriter.. eller egentligen 5 nya eftersom alla i cleans doftbox är goda! ;D "CLEAN" doftar verkligen rent och fräscht! Kan inte bestämma oss för vilken av dom som doftar godast, därför e det så himla bra med många små :P

"D&G nr3" är en helt ny favorit.. gick in på kicks och plockade upp den första parfymen jag fick tag på bara för att lukta och så hittade jag denna underbara doft. Lika fräsch som light blue men lite mer blommig..? Aja god e den iaf och den ska införskaffas ;D tror jag tar clean oxå, gottis!


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Gravid!

D&G Light Blue är en stor favorit här med. :)

2010-12-21 @ 12:50:20
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback