RSS 2.0

Bad and lovely!

Den flippade i morse igen!, vad händer med den egentligen..den vill ju bara störa min skönhetssömn :P hehe Min dumma (men väldigt älskade) mobil började lysa vid 7 tiden av sig själv..den trodde väl att den skulle väcka mig eller nåt? För den har ju gjort så innan me när man har ställt om klockan. Tog ett tag innan jag fick orning på den . sen somnade jag om såklart till halv 10 typ.

Aja, skit i det nu :) För idag är det LÖNETORSDAG! woopwoop! Vad ska man spendera denna lönen på tro? Finns säkert en massa roligt som kommer, fast nu kommer det ju vara REA hela Januari känns det som!? hehe Dont like REA! Tur att man har mkt kläder som bara väntar på att bli använda i garderoben :D

Denna lönen gick ju åt på alla julklappar och det var ju redan beräknat :D har iaf flyttat över alla pengar där dom ska ligga nu, sparkonton är bra för att hålla ekonomin i styr :)



Yeye, ska väcka Jenni nu så ska vi ha en tevlig torsdagsfrukost! får väl se vad det blir..te och?

Later babes!//A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback