RSS 2.0

Best and worst of 2010!

Det bästa med året:

Kärleken. (Två år för Daniel och mig <3) USA med Teresa. Finland. Bröstförstoring. (så jävla nöjda) Ögonopreation för Anne. Lugn sommar/höst på jobbet (skönt att andas ut ibland) Anki (Bästa vännen) flyttar hem från Norge.



Det sämsta med året:

Kärleken. (några tråkiga händerlser under året) Farmor dog. Stress på jobbet på vintern/våren. Tråkigt väder i somras. Gjort ganska lite iår jämfört med föregående år. (typ resor och aktiviteter osv. men man kan inte flänga runt för mycket heller känns det som) Ögonoperationen för Anne (Läkningsprocessen)

Vad ska man mer skriva..? Året gick verkligen fort, nästan för fort. Jag hoppas att det nya året blir lika bra om inte ännu bättre. Ska ändra på oss lite. Mindre stress och negativitet under det nya året. Ta hand om relationer och vänner. Livet är helt enkelt för kort för att slösa tid på onödigheter och bråk eller vad det nu må vara.

Nyårslöften:

För mig blir det att sluta knäcka min jävla fingrar. Jag hatar det!
Anne har inga direkta löften men det gäller väl båda det jag skrev där uppe. Ta hand om varandra bättre och stressa ner lite mer och bara ta dagen som den kommer.

Hoppas alla får en underbar nyår och ett jävligt bra 2011. Ska vi iaf försöka ha!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback