RSS 2.0

Blir så arg!

Som skrivet så har vi haft en myskväll här hemma..med Anki. Men det var synd att den inte varade längre eftersom hon var tvungen att gå hem, TRÅKIGT NOG! Vissa människor alltså..dom gör mig bara så arg! Nu talar jag självklart inte om Anki utan en annan person som bara ska göra det svårt för henne just nu! åh. Ta ditt ansvar FFS!



Jenni har legat utslagen i soffan hela kvällen, me 2..fast jag har iaf hållt mig vaken :P har kollat på spartacus nu den sista timman, just nu känner jag att det snart är dags att krypa ner i sängen..kan behöva ordetligt med sömn inatt. Jenni ska för övrigt snart iväg till pojken..han kommer hem från Tyskland snart.

Aja, har inte så mkt mer att säga om kvällen. Hoppas ni har haft en bra fredag, det har vi iaf :)
NattiNatt!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback