RSS 2.0

Det blev värre!

Efter inlägget om att huden började trilla av blev det bara värre. Satte mig för att äta, jag kände ju hur det stramade när jag gapade för att få in maten i munnen :P när jag väl kollade mig i spegeln så var det helt katastrofalt! haha! fick klippa bort as mkt! Nu är ju frågan: HUR ser jag ut imorrn när jag vaknar? tuuuur att det är sista jobbdagen för veckan imorrn!



På bilderna syns det inte, men jag ser ändå bränd ut på kinderna. hehe och som jenni skrev innan, vågar knappt prata för att det är så stelt :P men ni ska veta att det kommer fram jättefin ny hy under flagorna..den är till och med lite rosa :P

Har för övrigt bara legat o haft det mys med mig själv här hemma i soffan nu under kvällen, Anki var ju tvungen att gå hem för att hon glömde blöjor o sånt hemma..din lilla klantis ;P En dusch blev det me, och jag måste säga att jag gillar det nya duschdraperiet :) för det första så är den snygg..sen så har den gimmiband längst ner så att den inte ska dra sig mot kroppen när man duschar, mkt bra! Den är köpt på Rusta för er som undrar! :)

Egentligen är det dags att sova, men är inte så trött än eftersom man gick upp vid 11.. så jag kommer nog ligga vaken en stund till! Ska väl gå och klippa bort lite hud först..känner att mer har lossnat. hehe

Hoppas att ni har haft en bra onsdag.. för det haf vi!
Srivs imorrn!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback