RSS 2.0

Devil.

"Men lugn.. om det finns en djävul måste det även finnas en gud". Den var inte så bra som jag trodde, eller jag trodde inte att den skulle vara så bra heller eftersom den utspelar sig på en plats, en hiss dessutom, litet och tråkigt :P Daniel tyckte inte heller om den, den får 3 av 10 som betyg!



Anne och Tessi drog precis. Hoppas att dom får en trevlig kväll. Själv ska vi mysa ner oss i soffan igen och trycka i oss lite chips. Har även ätit den obligatoriska kladdkakan med vaniljvisp och hallon ;D PUH nu e jag allt mätt men jag får nog ner lite till. Känner mig så smal så de gör inget om jag är lite tjock idag :P

GÖTT och vara ledig en vecka till. Herregud kan inte beskriva hur glad jag är. Stackars Daniel jobbar som många andra men han börjar sent eftersom han jobbar kväll så vi är nog uppe ett tag till ;D skrivs imorrn//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback