RSS 2.0

En afton hos mamma

Nu har vi ätit klart och ska snart börja med att öppna alla julklappar, spännande! Först ska kaffet bli klart! Älskar att vara hos mamma, speciellt dessa tillfällen. Allt är så mysigt på nåt sätt ;D Pappa är oxå självklart här, som alltid.

Har ju haft två julbord un. Herre jävla gud vad jag är mätt. Det känns verkligen som om jag ska spricka när som helst. Mamma ska packa ner massa mat till oss så att vi kan äta imorrn oxå, blir nog massor över :D hon är bärst. Styvfarsan är ännu bättre som lagat allt denna underbara mat. Daniel mamma och styvpappa gjorde ett väldigt bra jobb med deras julbort, så himla gott! Alla julklappar jag fick var helt underbara och behövliga oxå, men dom får vi visa imorrn när vi öppnat alla här hemma oxå :D iiih känner mig som ett barn idag.

OMG!!! VI HAR GLÖMT MAMMAS JULKLAPPAR HEMMA KOM VI PÅ NU!! FAAN nu måste vi åka och hämta dom. Fasen vad klantigt! Vi åker NU.

Lite bilder från idag.



Pappa gillade inte mina tecken :P haha









Vi skrivs senare!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback