RSS 2.0

En överraskning!

Idag när jag kom hem möttes jag av Erik vid dörren. Blev förvånad eftersom jag trodde att han låg och sov. För er som inte vet vem Erik är så ska jag givetvis berätta det. Han är en av mina bästa vänner.. Det är honom vi alltid bor hos när vi är i USA så givetvis får han bo hos oss när han e på besök i sverige. Han övernattar någon natt innan han ska hem till sin mamma och hälsa på i Malung :) Han stannar tills imorrn som det ser ut nu. Han flänger omkring väldigt mycket tack vare hans jobb, han jobbar som elektriker på olika fartyg världen runt. Gött med resor och gött betalt har han oxå men jobbigt att inte kunna stanna så himla länge på samma ställe. Han bodde ju i florida innan men inte längre, får väl se om han flyttar tebax nån gång :)



Fick iaf en mycket trevlig överraskning när jag kom hem från Daniel på morgonen. Han hade lagat frukost till oss. Havregrynsgröt med ett fat frukt som innehöll äpple, banan och clementiner! :D TACK Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback