RSS 2.0

För kallt för allt!



Jag känner att det är för kallt för allt just nu.. kan man skriva så.. tror det :) Känner att det är för kallt för att känna/göra sig snygg, för kallt för att vilja göra något alls typ eller ta på sig snygga kläder eftersom allt jag tycker är tunnt och inte alls varmt! ååh! Tråkigt sånt. Jag bara drar på mig det tjockaste jag kan hitta i garderoben även fast de kanske inte är det snyggaste, vem fan vill ha det så..

Mysigt med fint vinetrväder iaf så jag klagar inte på det, det är bara kylan typ inomhus.. och lite utomhus oxå iofs eftersom det är typ -15 :P Hade räckt med -5! Det är iaf mysigt när man kan värma sig och gosa under täcket med tända ljus i mörkret med en person eller en kopp varmt te! Tänkte göra det så fort jag kommer hem idag.. är så frusen o hängig!

Längtar för övrigt utomlands! Men vi kan itne åka eftersom våran kemiska peeling som vi ska göra på måndag. Man får fan itne sola på nån månad!? Hur i H-vete ska vi klara det? Aja klagklagkalg :D Snygga ska vi bli iaf!

Inte mkt o göra på jobbet idag.. inga fotningar iaf så det blir att hjälpa webdesign idag igen ;D ganska skoj endå. Ska försöka sluta tidigare. Måste shoppa lite ;) skrivs senare//J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback