RSS 2.0

Jay och Minnah från Idol ett par?!

Imorgon avgörs vem som blir årets ”Idol” vid den stora finalen i Ericsson Globe. Men det spelar inte längre lika stor roll vem som vinner för Jay Smith och Minnah Karlsson. De två finalisterna avslöjar nu att de nämligen är något helt annat än konkurrenter – de är ett par.



— Ja, vi är mer än vänner. Något har hänt mellan oss och det kan jag inte ljuga om och vi pratar mer förtroligt än vad vanliga vänner gör, säger Jay till Nöjesbladet.

Även Minnah bekräftar att det uppstått kärlek mellan henne och den skånske rocksångaren.

— Jag och Jay har kommit nära varandra och han är en jättefin person. Vi är mer än vänner. Han är så varm, öppen och jordnära. Det är bara väldigt lätt att känna sig trygg med honom. Han gör mig glad, säger Minnah.

— Jag skulle kunna överösa henne med fantastiska ord men det känns inte helt rätt just nu, säger Jay.

Problemet är att Jay redan har en tjej vid sin sida, som nu fått ta del av nyheten på hemmaplan.

— Jag har pratat med min flickvän och hon vet att det har hänt något mellan mig och Minnah men sedan har vi inte haft möjlighet att reda ut vart vi står med varandra.

— Jag värdesätter min flickvän och önskar henne all lycka och tycker att det är jävligt jobbigt att det blivit så här, säger Jay.

Är det ett skämt..?? Nej nej nej.. jay och hans tjej som skulle gifta sig.. eller? aja sånt händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback