RSS 2.0

Länge sen..

Åh, det var länge sen, lite gött var det allt! :D Har tagit mig en heeel söndag med nästan bara soffligande, har inte städat eller lagat mat eller nåt idag, hehe "brukar" ju göra nåt av det på söndagar. Men F det! kände att jag/vi bara ville chilla. Jenni har jag inte ens sett idag..hon har varit hos Daniel hela dagen.

Tog mig dock upp och även ut för en snabbpromenad till Maxi, var ju bara tvungen att ha nåt gottit till kvällen, sen har jag faktiskt orkat duscha me :P och jag fick mig min "söndagspizza" som jag brukade kalla det innan, det var länge sen nu..körde på lite italianostuk idag, mozzarella-pizza och vitlöksbröd :D gooottit!





Naturgodis fick det bli idag me, plockar typ bara 2 sorter när jag vill ha de, "Jordnötstoppar med choklad" och "paranötter" lovelove.



En soffsöndag som sagt..mitt mys har jag fått från mina sötnosar eftersom inget annat erbjöds :( helt underbart snälla har dom varit och dom ligger still än..hehe lite ovanligt :P

Hoppas eran helg har varit bra! Skrivs imorrn när jag vaknar.//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback