RSS 2.0

Mat & Träning 10.12.08

Rock your body! mmhm..våran lediga dag. Det var faktiskt meningen att vi skulle till gmmet idag eftrsom man kudne träna tidigt på dagen, men så blev det inte..vet egentligen inte varör?! måste varit städningen o de, och sen att man drog till Anki :)

Så idag blev det ingen motion, förrutom den vardagliga som vanligt..för vi går ju överallt. Och när vi väl går så går vi ju ändå rätt fort. Inga sniglar här inte :P hehe

Rockade faktiskt med rockring en stund framför tv:n. Man kan rocka sig till en grym midja!..det visste ni säkert redan!? Rockade nog i 15 minuter..kände iaf av det lite :)

En ledig dag får man ju ALDRIG i sig så mkt som dom dagarna man jobbar, men det är ju en självklarhet, man vaknar senare och gör andra grejer som gör att man inte behöver äta så mkt eller ofta.

Idag har vi iaf fått i oss..
Frukost: Jenni åt 2 äggmackor & grönt te, Jag fick i mig tusrkisk youghurt med mandlar och russin, en clementin och svartvinbärs te.
Mellanmål: 2 Knäckisar med Annanas&Passion-keso.



Middag:
Jenni kände att hon ville fetta till sig lite :P så hon tog en kycklingrulle, Jag åt det som åts igår: Ungsstekt kyckling marinerad i vitlök och örter, fullkorns ris med broccoli och turkisk toghurtsås med vitlök.

Jenni äter nog inget mer idag, men för mig blir det mer c-vitamn i form av clemetiner och varmt grönt te :)

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback