RSS 2.0

Mat & Träning 10.12.13

21kg idag då.. förra gången var det 19 eftersom vi inte tränat på länge men nu ska det gå upp till 25 igen ;) Jag är lite skakig allt. Måste nog käka lite annars tynar jag bort. Hårt var det idag.



Dagens träning:
Uppvärmning 25 min på löpbandet
Träning 1 h bodypump

Dagens matintag:
Frukost: Frukt & nöt musli med ett glas c-vitamin
Mellanmål: Aplesin och grönt te
Lunch: Färsbiffar med fetost och "couscous sallad"
Mellanmål/Innan träning: Hallonsmoothie med proteinpulver i
Kvällsmål/efter träning: Proteinshake för mig än så länge, måste få i mig lite mer och Anne har oxå druckit proteinshake och ätit en burk tonfisk med fetaost.

Jag orkar itne blogga min armar är sega, :D har lite bätte saker för mig, pusspåer//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback