RSS 2.0

Mat & Träning 10.12.20

Oj, det är redan en vecka sedan man var på ett pump-pass, hehe det känns inte så..lr jo kanske det. Vet inte riktigt?! Det gick fort iaf..som allt annat!

Idag körde vi med likadana vikter som förra måndagen, vågade ju inte lägga på så eftersom det blev ett uppehåll, MEN det kunde vi faktiskt ha gjort..kände att vi skulle orkar en hel del mer än 21kg på ben iaf! La på lite på rygg me. Men sen är det nåt som har hänt med min arm i helgen, efter operationen fick vi ju nerver i kläm, o min har inte riktigt slöppt än, så efter helgens bravader så drar det lite extra nu IGEN i vänstra underarmen. Detta gjorde att jag inte kunde göra alla övning till 100%, får hoppas att det släpper tills imorrn.

Hann inte sprinag nåt innan pumpen så det tog v i efter. Sprang i 10 minter direkt o sen gick vi lite powerwalk i 3 minuter för att varva ner. 

Ledig dag = mindre mat. Ville ändå början veckan nyttigt.
Frukost: Havregrynsgröt med te, Jenni drack c-vitamindryck till, hon åt en senare frukost. Jag tog min c-vitamin när hon gjorde det.
Mellanmål: Jag åt banan och turkisk youghurt med honung & grönt te. Jenni åt inget.
"Lunch"/Innan träning: Nudlar med tonfisk & fetaost.
Efter träning: Anne: proteinshake, Jenni 2 st tonfisktoast.



FYYY! nu är vårat pulver slut me, tog det sista innan :( får beställa nytt till det nya året helt enkelt.

Nu blir det iaf bara grönt te och lite clementiner för mitt intag av c-vitamin :)

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback