RSS 2.0

Minnen!

heyheyhey! Juldagen was the shit!? Lr vad säger ni?? Hade alla en trevlig kväll? Det kan jag garantera att vi hade iaf :D Detta var bättre än förra lördagen! Vi hamnade på Grand, det va ju det ända stället som var rätt igår! Hade inte en tanke på att gå till nåt annat ställe! Anki hade lika kul hoppas jag :) hehe ska väl ringa och checka läger där.

Denna Lördagen har jag kvar aaalla minnen, YES i did it! minns allt :D haha det brukar ju vara så att en del eller för mkt försvinner, but not this time. Den här nivån ska hålla framöver, städat och bra! Lagom är faktiskt bäst.



Mina 2 babies! :)

Ska få tag på min lilla sis nu me, sen blir det frukost..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback