RSS 2.0

Det lilla paketet!

Fick en sms-avisering tidigare idag att jag skulle hämta ut ett paket en bit härifrån, blev lite chockad för jag hade ingen aning om vad det kunde vara? För jag själv hade ju inte beställt nåt..hehe. Gick iaf en lunchpromenad bort för att hämta det. Kunde verkligen inte komma på vad det kunde vara eller vem som hade skickat det till mig! Blev så nyfikna men även väldigt nervösa :P haha



Gött väder ute, men kallt som satan..shit alltså!! Hur ska vi klara oss?? hehe

Slet upp paketet direkt, för avsändaren kändes lite konstig me..så vi tänkte att det inte kunde vara någon julklapp direkt. Det som låg i paketet var detta..

 

30 Dagars förbrukning av något som heter Käyni Sunrise. Ett kostillskott som ska tas varje morgon. Läs mer om det lilla "mirakelbäret" och prudukten jag fick HÄR

Hade helt glömt av att en vän skulle skicka det till mig för att jag skulle få prova det gratis. Kommer att börja med det imorrnbitti, sen får vi se vad det kan göra för mig! You know us..testar det mesta :P Ska verkligen försöka se om det gör nån skillnad nu, är ju som sagt väldigt friska av oss så det kan vara svårt att märka nån skillnad om man aldrig är sjuk av sig annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback