RSS 2.0

Nöjda twins!

Man kan ju inte vara mer än nöjd med Julafton 2010 :D allt har varit kanon, från morgon till kväll! Synd attt det redan är över, dagar som denna går alldeles för fort :(

Hehe, det är så kul när vi ska öppna våra juklappar! Der har alltid varit likadant..alla öppnar sina först, sen är det våran tur. Vi sitter på golvet framför ALLA andra och öppnar dom en efter en. Som när man var liten. Men vad gör det?? Det är ju ändå VÅRAN julafton..det är vi som är "barnen" haha :P



Fick en massa trevliga saker, vad exakt vi fick kan vi visa imorrn..

För vet ni vad!? Nu orkar jag verkligen inte mer..är kvar ute hos mamma och här stannar jag tills imorrn :D älskar som sagt att vara här, det är så mysigt. Sista jag stannade här över natten var när mamma tog hand om mig efter operationen så det är på tiden att man sover över igen :)

Skrivs imorrn! hoppas VERKLIGEN att ALLA har haft en kanonbra julafton!
P&K//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback