RSS 2.0

Planera lördagen!

Är det en god morgon?! Jorå..det är ju ändå lördag :) fast jag blev INTE så himla glad när jag gick in i vadagsrummet och såg att det ligger spya på golvet..THANK GOD att det inte är på mattan denna gången iaf! Så jag får väl ta tag i det efter frukosten..för frukosten går faktiskt före!

Aja, ska inte vara grinig en lördag :) solen kikar fram nu me.hoppas vädret blir lite bättre. Ska sätta mig här och kolla bussarna till GBG också, så att man kan planera sin lördag lite. Det är ju "pappahelg" denne helgen och eftersom han jobbar i helgen så valde vi att åka dit idag istället. Har ju inte träffat honom på några veckor nu.



Har lite att stå i här nu så vi får skrivas senare!
Later//A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback